ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για την Παροχή λογιστικών-φοροτεχνικών υπηρεσιών & εργασιών για τη σύνταξη των χρηματοοικονομικών καταστάσεων του έτους 2025, την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα λογιστηρίου και χρηματοοικονομικής κατάστασης της ΜΑΘ ΑΕ ΑΟΤΑ και υποστήριξης σε θέματα υποχρεώσεων Φορέων Γενικής Κυβέρνησης
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 1994
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α’ 1, 546 36 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Α.Μ.Α.Ε. 30634/62/Β/94/0065 – ΑΡΙΘΜ. ΓΕΜΗ 58080704000
ΑΦΜ 094410584 – ΔΟΥ ΦΑΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ -ΑΡ. ΜΗ. ΕΠ. ΟΤΑ: 23
Προς: Κάθε Ενδιαφερόμενο
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
για την Παροχή λογιστικών-φοροτεχνικών υπηρεσιών & εργασιών για τη σύνταξη των χρηματοοικονομικών καταστάσεων του έτους 2025, την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα λογιστηρίου και χρηματοοικονομικής κατάστασης της ΜΑΘ ΑΕ ΑΟΤΑ και υποστήριξης σε θέματα υποχρεώσεων Φορέων Γενικής Κυβέρνησης.
Η Αναπτυξιακή Μείζονος Αστικής Θεσσαλονίκης ΑΕ ΑΟΤΑ, στο πλαίσιο της εύρυθμης λειτουργίας της και της διασφάλισης της ορθής οικονομικής διαχείρισης, εκδηλώνει ενδιαφέρον για την «παροχή λογιστικών-φοροτεχνικών υπηρεσιών & εργασιών για τη σύνταξη των χρηματοοικονομικών καταστάσεων του έτους 2025, την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα λογιστηρίου και χρηματοοικονομικής κατάστασης και υποστήριξης σε θέματα υποχρεώσεων Φορέων Γενικής Κυβέρνησης” από εξωτερικό συνεργάτη ή εταιρεία.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, καλύπτοντας τουλάχιστον τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Λογιστική – Φοροτεχνική Υποστήριξη 2025
- Υποστήριξη σε θέματα μισθοδοσιών και αμοιβών
- Σύνταξη και υποβολή φορολογικών δηλώσεων 2025
- Σύνταξη Οικονομικών Καταστάσεων χρήσης 2025
- Συμβουλευτική οικονομική υποστήριξη 2025
- Συμβουλευτική υποστήριξη προσαρμογής στις υποχρεώσεις των Φορέων Γενικής Κυβέρνηση για το έτος 2025
Ειδικότερα στις παρεχόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
- Σύνταξη χρηματοοικονομικών καταστάσεων με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα:
i. Την συμφωνία των οικονομικών δεδομένων των διπλογραφικών βιβλίων σύμφωνα με τα διατιθέμενα στοιχεία, προσκομιζόμενα και χορηγούμενα λογιστικά αρχεία, παραστατικά και άλλα τεκμήρια συναλλαγών της εταιρείας, των οποίων η νομιμότητα, πληρότητα και ορθότητα διασφαλίζεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της εταιρείας, με ημερομηνία αναφοράς την 31.12.2025.
ii. Την σύνταξη των άλλων λογιστικών αρχείων του άρθρου 4 του Ν.4308/2014 (ΕΛΠ), με βάση την ποσοτική καταμέτρηση και φυσική απογραφή των στοιχείων που απαιτούνται για την σύνταξή τους, οι οποίες διενεργούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της εταιρείας και προσκομίζονται από αυτές στο λογιστικό γραφείο, με ημερομηνία αναφοράς την 31.12.2025.
iii. Διενέργεια των εγγραφών προσαρμογής, αποσβέσεις, προβλέψεις και λοιπές εγγραφές τέλους έτους, με ημερομηνία αναφοράς την 31.12.2025.
iv. Τις εγγραφές κλεισίματος των λογαριασμών του Διπλογραφικού Συστήματος Γενικής Λογιστικής του έτους 2025.
v. Την σύνταξη του Ισολογισμού έτους 2025 και λοιπών ετήσιων χρηματοοικονομικών Καταστάσεων μετά του σχετικού Προσαρτήματος (Σημειώσεις) της χρήσης, με βάση τα διατιθέμενα από την εταιρεία τεκμήρια, έγγραφα και λοιπά νόμιμα της στοιχεία, σύμφωνα με τους κανόνες επιμέτρησης του Ν. 4308/2014 (Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα), όπως ισχύουν.
vi. Υποστήριξη στα όργανα διοίκησης της Εταιρείας και των στελεχών της για τη σύνταξη της «Ετήσιας έκθεσης διαχείρισης του διοικητικού συμβουλίου», σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
- Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών:
Την Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και ενημέρωση – απαντήσεις σε ερωτήματα του προσωπικού και των στελεχών του ΑΟΤΑ, σε λογιστικά και φοροτεχνικά θέματα διπλογραφικού συστήματος λογιστικής (Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, Φορολογικής Νομοθεσίας, Εργατικής Νομοθεσίας, Φόρου Προστιθέμενης Αξίας κλπ).
Η παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης συνίσταται στην παροχή τεκμηριωμένων απαντήσεων προφορικά ή γραπτά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, για συγκεκριμένα ζητήματα που τίθενται στο Γραφείο από τα αρμόδια στελέχη της ΜΑΘ ΑΕ ΑΟΤΑ.
Λογιστική συμβουλή για την δημιουργία μηνιαίων ελεγκτικών επαληθεύσεων εσωτερικά της επιχείρησης, γραπτή γνωμοδότηση για την κοστολογική ανάλυση της εταιρείας σε έσοδα και έξοδα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίνονται από την διοίκηση και τα στελέχη της επιχείρησης, καθώς επίσης και συμβουλή επι των μηνιαίων δηλωτικών υποχρεώσεων.
Επίσκεψη στην έδρα ανα 15 ημέρες και συνάντηση με τη Διοίκηση για ενημέρωση ανά 30 ημέρες σύμφωνα με πρόγραμμα συναντήσεων.
Συμβουλευτική υποστήριξη προσαρμογής στις υποχρεώσεις των Φορέων Γενικής Κυβέρνηση για το 2025:
- Σύνταξη και παρακολούθηση εκτέλεσης Προϋπολογισμού για το έτος 2025, σύμφωνα με την εγκύκλιο κατάρτισης των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης (με κωδικούς εσόδων-εξόδων λογαριασμών ΕΛΠ)
- Σύνταξη προϋπολογισμού 2026 σε κατάσταση ανάληψης δεσμεύσεων και τήρησης Μητρώου δεσμεύσεων (με κωδικούς εσόδων-εξόδων λογαριασμών ΕΛΠ)
- Τήρηση και ενημέρωση Μητρώου Δεσμεύσεων μηνιαίως, σύμφωνα με την εγκύκλιο τήρησης του ΠΔ.80/2016 (αναλυτικά ανά κωδικό δαπάνης και συγκεντρωτικά σε σύνοψη)
- Παρακολούθηση και σύνταξη μηνιαίας έκθεσης απλήρωτων και ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων
- Επίβλεψη υπολογισμού Κύριου Δείκτη Επιδόσεων στις πληρωμές (ΚΡΙ) μέσω του Μητρώου Δεσμεύσεων, κάθε τρίμηνο
- Επίβλεψη κατά τη σύνταξη του Μηνιαίου Δελτίου 3 για ΝΠΙΔ και ειδικούς λογαριασμούς
- Κατάρτιση και παρακολούθηση τριμηνιαίων και ετήσιων δελτίων Έρευνας των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης για την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) (σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα)
- Συμβουλευτική υποστήριξη για την Κατάρτιση Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής
- Συμβουλευτική υποστήριξη κατά την εξειδίκευση και εκτέλεση τρίμηνης και ετήσιας Στοχοθεσίας
- Συμβουλευτική υποστήριξη σε όλες τις διαδικασίες κατά τη μετάβαση των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης στο Ενιαίο Λογιστικό
Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να έχει τα κάτωθι προσόντα:
- Να έχει αποδεδειγμένα εμπειρία σε τήρηση λογιστικών βιβλίων σύμφωνα με τα ΕΛΠ (Ν.4308/14) σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης ΝΠΙΔ και Αναπτυξιακές ΟΤΑ. Για την υλοποίηση του έργου, ως εμπειρία νοείται η επαγγελματική εμπειρία του ενδιαφερόμενου τουλάχιστον πέντε (5) ετών σύμφωνα με το Ν. 4308/14 σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης ΝΠΙΔ και σε Αναπτυξιακές ΟΤΑ. Αυτή θα αποδεικνύεται με τουλάχιστον πέντε (5) ισολογισμούς φορέων Γενικής Κυβέρνησης ΝΠΙΔ και Αναπτυξιακών ΟΤΑ ή σχετικές συμβάσεις.
- Το φυσικό πρόσωπο που τεκμηριώνει την εμπειρία του ενδιαφερόμενου, να είναι κάτοχος άδειας λογιστή φοροτέχνη Α’ τάξεως, απόφοιτος πανεπιστημίου της ημεδαπής ή ισότιμου αλλοδαπής νομίμως αναγνωρισμένου, κατεύθυνσης Οικονομικών Σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακό δίπλωμα εξειδίκευσης σε Οικονομικές Σπουδές, με τουλάχιστον δεκαετή (10) επαγγελματική εμπειρία ως λογιστής (τα επτά (7) τουλάχιστον έτη ως λογιστής Α’ Τάξης) στην παροχή λογιστικών, συμβουλευτικών υπηρεσιών σε φορείς του Δημοσίου Τομέα και Ανώνυμες Εταιρίες ΟΤΑ.
Από τα υπόλοιπα φυσικά πρόσωπα που θα πλαισιώνουν την ομάδα του ενδιαφερόμενου, τρία (3) τουλάχιστον θα πρέπει να είναι κάτοχοι αδείας λογιστή – φοροτέχνη Α’ τάξεως. Επιπλέον, όλα τα μέλη της ομάδας του ενδιαφερόμενου πρέπει να:
- έχουν Πτυχίο Τμήματος Λογιστικής ή Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ή Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Α.Ε.Ι ή Τ.Ε.Ι.
- διαθέτουν αποδεδειγμένη τριετή (3) εργασιακή εμπειρία στην παροχή λογιστικών, φοροτεχνικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών σε φορείς Γενικής Κυβέρνησης και Αναπτυξιακές ΟΤΑ.
- Για την αξιοπιστία του ενδιαφερόμενου, πρέπει επί του συνόλου του απασχολούμενου ανθρώπινου δυναμικού να είναι τουλάχιστον το 80% πλήρους και εξαρτημένους εργασίας, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους πριν από τη δημοσίευση της παρούσας διακήρυξης.
- Απαγορεύονται ρητώς οι υπεργολαβίες σε τρίτους.
- O υπεύθυνος έργου της αναδόχου ομάδας έργου θα κρίνει το βαθμό δυσκολίας και την πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου έργου.
Συνεπώς, οι εργασίες θα γίνονται με τους εξής τρόπους:
- άλλοτε με επισκέψεις στην έδρα του πελάτη
- μέσω διαδικτύου (internet)
- με συνεχή τηλεφωνική υποστήριξη του πελάτη και
- στην έδρα της αναδόχου εταιρείας
- Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να προσκομίσει τουλάχιστον πέντε (5) βεβαιώσεις από φορείς γενικής κυβέρνησης ή αναπτυξιακές ΟΤΑ, που να βεβαιώνουν ότι έχει την δυνατότητα να διαχειριστεί το Μηχανογραφικό Πρόγραμμα της OTS.
- Για την αξιοπιστία του ενδιαφερόμενου, πρέπει να κατέχει τα πιστοποιητικά συστήματος διαχείρισης ποιότητας (ISO 9001:2015), συστήματος διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών (ISO 27001:2013), συστήματος επιχειρηματικής – επιχειρησιακής συνέχειας (ISO 22301:2019), συστήματος διαχείρισης κατά της δωροδοκίας (ISO 37001:2017)
- Ο ενδιαφερόμενος να είναι συμμορφωμένος με τις διαδικασίες GDPR και να εναρμονίσει το προϊόν με τις επιχειρησιακές διαδικασίες που θα προκύψουν από τη συμμόρφωση της Αναθέτουσας Αρχής με το GDPR.
Κάθε ενδιαφερόμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, μπορεί να δηλώσει την συμμετοχή του στην παροχή των ανωτέρω υπηρεσιών, αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά (με συστημένη επιστολή) ή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@mdat.gr έως την Παρασκευή 11/04/2025 και ώρα 16:00, στα γραφεία επί της οδού Μανουσογιαννάκη αριθμός 6, 8ος όροφος.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο τηλέφωνο της Εταιρίας (2313317712).
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος
της ΜΑΘ ΑΕ ΑΟΤΑ (ΚΑΚ 4888436)
Σουλτάνα Μίχου